wtorek, 23 grudnia 2014

Wesołych Świąt!

Niestety, jestem kiepska w składaniu życzeń, ale postaram się. Po pierwsze i najważniejsze - ciepłych, rodzinnych świąt, bo czyjaś obecność (tak troszkę podtekst do ff haha) jest jak najbardziej potrzebna, racja? Mam nadzieję, że dostaniecie wspaniałe prezenty, chociaż nie są one najważniejsze, ale zawsze człowiekowi cieplej na sercu, jeśli takowy otrzyma :) Zdrówka i cierpliwości, bo w naszym fandomie naprawdę jej potrzeba, spełnienia marzeń, więcej wspaniałych wspomnień! Dziękuję wam za wszystko, bo pomimo, że ten rok był baardzo różny i zakręcony, wciąż jakaś część z was tutaj jest.
Bawcie się dobrze w sylwestra (ale bezpiecznie) x pozdrawiam, smacznej kolacji!

+ Wierzycie w to? Za kilkanaście dni ten blog będzie miał już dwa lata! Omg

9 komentarzy:

  1. Prosze, prosze, prosze, kiedy będzie rozdział? Czekam, nie wytrzymam....omg. Kocham twoje opowiadania, wchodze tu codziennie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo wchodzę tu codziennie i sprawdzam czy nie ma nowego rozdziału :c i tak kocham to opowoadanie i czekam <3

      Usuń
  2. kiedy rpzdział kochanie ????

    OdpowiedzUsuń
  3. WENO! Czym prędzej wracaj do tego utalentowanego człowieka bo nie wytrzymam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram w stu procentach! Tęsknimy! :3

      Usuń
  4. Tak mi smutno, ciągle wierzę że nie porzuciłaś tego ff, bo jest zajebiste. Proooosze dodaj następny rozdział :( Kocham Cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam, daj następny rozdział. Ff jest fantastyczne tylko trochę mi smutno, że porzuciłaś go :( Bardzo mi na tym zależy, w sumie nie tylko mi.

    Pozdrawiam i kocham cię !!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba nam sie!

    Zapraszamy na niesamowity fanfiction o Larrym!
    Jeśli się spodoba to zapraszamy do obserwowania i komentowania nowych rozdzialow! 50shadesoftomlinson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodaj rozdział proooooszę :( piszesz tak wspaniale a ja nie moge sie doczekac kolejnych rozdziałów. Nawet nie wiesz w jaką histerię wpadłam, kiedy zobaczyłam, że niec dalej nie ma !!!! Pisz szybciutko błagam cie !!!!

    OdpowiedzUsuń